Content Mapping Template

Maak effectief content voor elke fase van de Customer Journey

Map content voor iedere fase van de buyer's journey!

Je weet wie je doelgroep is en je weet welke reis ze afleggen bij de koop van jouw product of dienst. Hoe creëer je nu de juiste content voor jouw buyer persona's?

Onze gratis Content Mapping template helpt je content te mappen voor iedere fase van de customer journey (awareness, consideration en decision).

De template bestaat uit 4 stappen:

  1. Breng de buyer persona voor jouw campagne in kaart
  2. Het bepalen van onderwerpen en middelen in de awareness fase van de buyer's journey
  3. Het bepalen van onderwerpen en middelen in de consideration fase van de buyer's journey
  4. Het bepalen van onderwerpen en middelen in de decision fase van de buyer's journey

De Content Mapping Template is de ideale tool die je keer op keer helpt bij het plannen van een nieuwe content campagne. Ook helpt het je begrijpen welke vragen jouw buyer persona heeft voordat hij of zij over gaat tot een aankoop.

Laat hiernaast je gegevens achter en download de template.

CONTENT MAPPING TEMPLATE 2

Download de template